سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

مبارزه با نظام با استفاده از کوکائین!

مردمان خداجو یا قاچاقچی کوکائین مرتبط با لندن؟!
مبارزه با نظام با استفاده از کوکائین!
یکی از بازداشت شدگان حرمت شکنی عاشورای سال گذشته، قاچاقچی موادمخدر است. «سارا-ب» عضو گروهک تروریستی تندر (وابسته به انجمن پادشاهی) بود و مرتباً در مسیر لندن-تهران تردد داشته است.
"عماریون"- بنابه گزارش رسانه های ضدانقلاب نظیر روزنت، رادیوزمانه و گویانیوز اگرچه اتهام دوم این عضو گروهک سلطنت طلب تندر، «محاربه» است اما اتهام اول وی داشتن 400گرم کوکائین و 400گرم تریاک است و به همین دلیل هم نامبرده به اعدام محکوم شده است. براساس قوانین کشورمان مجازات نگهداری بیش از 30گرم کوکائین اعدام است.


ژینوس شریف رازی وکیل متهم یاد شده در مصاحبه با روزنت می گوید: در جرایم مربوط به موادمخدر امکان درخواست تجدیدنظر وجود ندارد. متاسفانه محتویات پرونده و اظهارات و اقرارهای موکل من طوری است که هیچ راه دفاعی را در پرونده موادمخدر باقی نگذاشته چرا که مجازات نگهداری بیش از 30گرم کوکائین اعدام است.

وکیل قاچاقچی مذکور اضافه کرد: موکل من گفته که موادمخدر متعلق به یکی از دوستانش بوده که از ایران رفته و مواد را برای نگهداری به او داده است. خانم ]ب...[ همچنین اقرار کرده که با انجمن پادشاهی ارتباط داشته است و به همین دلیل هم اتهام دیگر او محاربه است. او اکنون البته می گوید این گروه کلاهبردار هستند. منزل موکلم در کرج است. او ظاهراً روز عاشورا به اتفاق چندتن از دوستانش به تهران می آید و ماموران آنها را بازداشت می کنند. به گفته خودش در لندن زندگی می کرده و مدام در حال رفت و آمد به لندن بوده است، ایشان البته تبعه دولت هلند هم هست اما جمهوری اسلامی، تابعیت دوم برای شهروندان ایرانی را قبول ندارد.
رادیو زمانه هم از قول ژینوس شریف رازی گفت: موکلم حتی اگر از اتهام محاربه و اغتشاش در روز عاشورا تبرئه شود که فکر نمی کنم تبرئه شود، صرفاً به خاطر نگهداری این حجم از موادمخدر می تواند مورد اجرای حکم اعدام واقع شود.
شایان ذکر است گروهک تروریستی و سلطنت طلب «تندر» که توسط سازمان جاسوسی انگلیس مدیریت می شود، از چند سال پیش در خدمت ام آی شش درآمده و در چند انفجار تروریستی وحشیانه در ایران از جمله در حسینیه ای در شیراز دست داشته است.
براساس گزارش رسانه های ضد انقلاب، برای 5 نفر دیگر از بازداشت شدگان حوادث روز عاشورای سال گذشته حکم اعدام صادر شده که حکم دو تن از این متهمان ]وابسته به گروهک منافقین[ در دادگاه تجدیدنظر هم تایید شده است.
سوابق شرم آور متهمان حرمت شکنی روزعاشورا در زمینه عضویت در گروهک های تروریستی، قاچاق مخدر و... در حالی است که میرحسین موسوی آنها را «مردمان خداجو» توصیف کرده بود!! برخی از بازداشت شدگان حادثه تلخ عاشورای 88، عضو گروهک های بهائیت، تندر و منافقین بودند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد