سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سران فتنه نباید محاکمه شوند

تهدید بازیگر پنهان:
سران فتنه نباید محاکمه شوند
یکی از حامیان سران فتنه:من موسوی و کروبی را برانداز ندانسته و نسبت به محاکمه آنها هشدار می دهم! در حالی که شبکه های اپوزیسیون و غربی تلاش ویژه ای دارند تا خط القای اختلاف میان ارکان مختلف حکومت و مراجع را با نظام و رهبری برجسته سازند،اظهار نظر برخی از حامیان پنهان جریان فتنه نشان می دهد که گویا این خط یک پاس و آبشار میان اپوزیسون داخل و خارج از کشور می باشد.
در همین راستا شنیده شده که یکی از حامیان پنهان جریان فتنه پس از این که مطالبات مردمی برای محاکمه سران فتنه افزایش یافته ،در جلسات مختلف سعی در تبرئه این افراد داشته و در این زمینه گفته است:من موسوی و کروبی را برانداز ندانسته و نسبت به محاکمه آنها هشدار می دهم!.
گفتنی است فرد مزبور که هنوز خواست مردمی را نپذیرفته و نظرات مسئولان ارشد نظام مبنی بر ظلم بزرگ سران فتنه به جمهوری اسلامی را همچنان باور ندارد،سعی کرده وضعیت کنونی را حاصل اشتباهات مسئولان ارشد نظام عنوان کرده و اینچنین القاء کند که برخی مراجع نسبت به برخی سیاست ها و عملکردهای نظام انتقادات جدی ای دارند.
گفتنی است این اظهارات در حالی صورت می گیرد که این خط کاملا از سوی رسانه های بیگانه همچون بی بی سی فارسی،جرس و... پی گیری شده و طرح آن از سوی برخی از افراد از یک همگرایی کاملا آشکار در این زمینه حکایت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد