سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

اصرار فائزه هاشمی بر پیوند با کارگزاران فتنه

فائزه به جای رهنورد، رهنورد به جای فائزه
اصرار فائزه هاشمی بر پیوند با کارگزاران فتنه
فائزه هاشمی به تأسی از زهرا رهنورد به ملاقات خانواده دو تن از بازداشت شدگان فتنه سال گذشته رفت. همسر حسین مرعشی دبیرکل کارگزاران نیز در این ملاقات همراه فائزه هاشمی بود.
"عماریون"- خبر ملاقات با خانواده عرب سرخی را سایت کلمه وابسته به موسوی منتشر کرده که حاکی از ادامه ارتباطات طیف افراطی و فتنه گر کارگزاران با فتنه گرانی چون موسوی است.
فائزه هاشمی در ملاقات با خانواده عرب سرخی تلاش کرد چهره ای مظلوم از عناصر فعال در فتنه و آشوب ترسیم کند. همدردی نامبرده با فتنه گران به ویژه از این نظر که وی خود جزو عناصر بازداشتی در آشوب در حین هتاکی بود، جالب توجه است و نشان می دهد که اغماض نسبت به عناصری از این دست صرفا موجب بدفهمی و سوءتفاهم می شود. برادر فائزه هاشمی یکی دیگر از متهمان فتنه سال گذشته مدت یک سال است که از کشور خارج شده و با وجود احضار، حاضر به بازگشت نشده است. وی به واسطه حلقه جرس و برخی دوستان خود در دوبی همچنان با عناصر افراطی در داخل مرتبط است.
خاطرنشان می شود کاملیا انتخابی فرد خبرنگار ویژه و یار غار فائزه هاشمی در روزنامه «زن» که به سفارش این روزنامه مصاحبه هایی با فرح پهلوی بیوه شاه و بنی صدر و... داشت، چند سال پیش فاش کرد به همراه محمد عطریانفر عضو مرکزیت کارگزاران به ویلای شخصی جورج سوروس (سرمایه گذار صهیونیست کودتاهای مخملی) در آمریکا رفته و مذاکراتی با وی داشته اند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد