سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

شکست امنیتی موساد؛ سومین ضربه حیثیتی پس از غزه و لبنان/ ایران، ا

شناسایی شبکه جاسوسی موساد را که عامل طراحی و اجرای ترور شهید دکتر مسعود علی‌محمدی بود، می‌توان سومین شکست بزرگ رژیم صهیونیستی در طول چهار سال اخیر دانست، به‌طوری که پس از دو شکست نظامی در جنگ‌های 33 و 22 روزه لبنان و غزه، و پایان افسانه شکست‌ناپذیری این رژیم، اکنون نوبت سرویس جاسوسی اسرائیل رسیده که دستگاه امنیتی ایران نشان دهد، آنچه که در مورد نفوذناپذیری آن گفته می‌شد، نیز یک افسانه بیشتر نبود.

به گزارش رجانیوز، بمب خبری بازداشت عوامل ترور شهید علی‌محمدی در رسانه‌های دنیا در حالی صدا کرده است که مقامات رژیم صهیونیستی و سایر کشورهای غربی هنوز در شوک این شکست امنیتی و نفوذ سیستم امنیتی ایران به سرویس جاسوسی‌اشان به سر می‌برند و واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند.

ضربه امنیتی ایران به موساد در حالی است که علاوه بر یک پیروزی امنیتی، زمینه برای اقامه دعوای حقوقی علیه این رژیم را کاملاً فراهم کرده و به‌نظر می‌رسد مقامات ارشد کشورمان باید این افتضاح صهیونیست‌ها را که اکنون ایران برای اثبات آن مستندات زیادی در اختیار دارد، با استفاده از ظرفیت‌های دیپلماتیک، آن را به هولوکاست دوم برای رژیم صهیونیستی تبدیل و در تمام مجامع بین‌المللی از آن به‌عنوان ابزار مؤثر تبیین ماهیت تروریستی این رژیم استفاده کند.

اعترافات منتشر شده تاکنون از عامل ترور شهید علی‌محمدی مبنی بر آموزش ترور در پادگان‌های تل آویو و ساختن ماکت‌های از منزل دکتر علی‌محمدی بر تمرین این عملیات، نشان از برنامه‌ریزی طولانی مدت موساد در این زمینه داشته است.

یکی از نکاتی که نشان می‌دهد موساد ضربه سختی در اثر عملیات سربازان گمنام امام زمان(عج) خورده و اساساً انتظار این عملیات شناسایی و دستگیری را نداشته‌اند، این بود که عامل ترور پس از گذشت حدود یک سال از اقدام تروریستی با اطمینان کامل از طراحی موساد و نفوذناپذیری آن در ایران مانده بود.

مائیر داگان پنج‌شنبه هفته گذشته در آخرین اظهاراتش پس از برکناری از ریاست موساد ادعا کرد که با کارهایی که در این سرویس شد زمان دستیابی ایران به بمب اتمی تا سال 2015 به تأخیر افتاده است. فارغ از اینکه، وی این اظهارات را برای جبران دروغ‌های قبلی خود در مورد قصد ایران برای دستیابی به بمب و زمان آن بیان کرده است اما نشان می‌دهد اخلال در فعالیت‌های هسته‌ای ایران که یکی از روش‌هایش حذف فیزیکی دانشمندان ایران بوده، در دستور کار ثابت جوخه‌های ترور سرویس جاسوسی موساد بوده است.

اعلام کشف این شبکه جاسوسی در حالی است که سیستم امنیتی جمهوری اسلامی ایران، حجم قابل توجهی از تهدیدات را نیز خنثی می‌کند که اعلام آن‌ها به‌دلیل ایجاد تشویش در اذهان عمومی به مصلحت نیست.

گفته می‌شود سرویس‌های جاسوسی امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در زمینه تهدیدات نیمه سخت (ترور) علیه کشورمان همکاری مشترک بین سرویسی را تقویت کرده‌اند، به‌طوری در طراحی عملیات‌های اخیر آنچنانکه در اطلاعیه اول وزارت اطلاعات در مورد بازداشت عوامل ترور شهید علی‌محمدی اشاره شده بود، سیا، ام‌آی‌سیکس و موساد نقش مستقیم داشته‌اند.

همچنین سازمان سیا در تلاش است مرزبندی سیاسی بین گروهک‌های ضدانقلاب را با تجربه فتنه سال گذشته محو کنند تا از این ظرفیت عملیاتی و اطلاعاتی، به‌طور تجمیعی در فعالیت‌های تروریستی استفاده کنند. در فتنه سال گذشته، منافقین با سوار شدن بر جریان فتنه، در ناآرامی‌های تهران به‌طور فعال وارد شدند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد