سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

لطفا برای مقابله با ایران به ما کمک کنید

انجمنی واقع در نیویورک موسوم به "اتحاد مقابله با ایران هسته ای" اقدام به انتشار بیانیه ای برای جذب حمایت مالی جهانی جهت تامین هزینه جنگ تبلیغاتی برای مقابله ایران هسته ای نموده است.
پوستر زیر که نشان اصلی این گروه است اتحاد جهانی برای محدود کردن ایران را القا می کند.


این انجمن که وانمود می کند یک انجمن مردمی است و هرگز عنوان نکرده است که تحت حمایت چه سازمانی است و یا حداقل چند نفر عضو دارد، پیش از این اقدام به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی علیه ایران و آقای احمدی نژاد،نموده و مدعی شده که ایران هم اکنون در صدد ساخت بمب هسته ای است تا با آن آمریکا و اسراییل را نابود کند. این افراد همچنین ادعا می کنند که ایران برای تحقق خواسته های شوم خود در صدد تبدیل شدن به یک قدرت هسته ای است.

این موسسه از همه مردم کشورها خواسته است تا با حمایت مالی، هزینه های تبلیغات علیه ایران را پرداخت نمایند و با اعمال فشار جهانی بر ایران، موجب شوند که احمدی نژاد از ساختن بمب هسته ای دست بردارد(!). گفتنی است این موسسه تضمین می کند که کمک مالی شما مشمول مالیات نمی شود.(!)
بیانیه ی درخواست کمک مالی این موسسه به شرح زیر است:
"محمود احمدی‌نژاد" رئیس جمهور ایران، آشکارا خواستار نابودی اسرائیل و جهان بدون آمریکا است. ایران حامی تروریسم بوده و علیه مردم خود نیز از اقدامات خشونت‌آمیز استفاده می‌کند.
با سلاح هسته‌ای ایران متحدان اصلی آمریکا را تهدید می‌کند، و تکنولوژی هسته‌ای یا سلاح‌های خود را در اختیار گروه‌های تروریستی مانند حزب الله قرار می‌دهد. بدین ترتیب ایران یک خطر بزرگ برای صلح جهانی است. و در حال حاضر، ایران دارای اورانیوم کافی برای تولید سلاح هسته‌ای است.
اکنون زمان جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای است، و ائتلاف مقابله با ایران هسته‌ای سازمانی است که می‌تواند این هدف را محقق سازد. اما ما به کمک شما نیاز داریم!
ائتلاف مقابله با ایران هسته‌ای در صدد جلوگیری از تحقق خواسته‌های جاه‌طلبانه ایران برای تبدیل شدن به یک ابر قدرت هسته‌ای منطقه‌ای است. تحریم‌های ائتلاف مقابله با ایران هسته‌ای باعث شده تا شرکت‌های بزرگی که نامشان در مجله فورچون 500 است از جمله جنرال الکتریک، زیمنس، رویال شل هلند، هانتزمن، کاترپیلار، اینگرسل رند، کی پی ام جی و کوماتسو معاملات خود را با ایران لغو کنند.
با حمایت شما شهروندان برای تحت فشار قرار دادن این شرکت‌ها برای قطع رابطه تجاری با ایران ما می‌توانیم این رژیم بی‌رحم را متوقف کنیم!
تلاش‌های بی‌سابقه ائتلاف مقابله با ایران هسته‌ای تحت پوشش قابل توجه رسانه‌ها، از جمله نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، شیکاگو تریبون، رویترز و بسیاری از رسانه‌های دیگر بوده است.
اکنون ائتلاف مقابله با ایران هسته‌ای نیازمند کمک‌های مالی شما برای ادامه حرکت خود است. بیش از 90 درصد تمام کمک‌های مالی مستقیما صرف اقدامات مبارزاتی می‌شود. در اینجا فقط به چند نمونه از کمک‌های حمایتی شما که شامل معافیت مالیاتی هم می‌شود اشاره می‌کنیم:
• با پرداخت 100 دلار برای 10000 تبلیغات در فیس‌بوک، می‌توانیم پیام خود را به میلیون‌ها انسان در سراسر جهان برسانیم.
• با پرداخت 500 دلار می‌توانیم 2500 بروشور برای اطلاع‌رسانی عمومی از خطرات قریب‌الوقوع ناشی از هسته‌ای شدن ایران به چاپ برسانیم.
• با پرداخت 1000 دلار قادر خواهیم بود یک تابلوی تبلیغاتی برای یک هفته در خارج از دفاتر شرکت‌های بزرگ مانند هانیول که در حال حاضر با ایران رابطه تجاری دارد نصب نماییم.
از وب‌سایت ما برای دیدن چگونگی مصارف کمک‌های مالی خود در ائتلاف مقابله با ایران هسته‌ای بازدید کنید.
لطفا کمک‌های خود را بصورت آنلاین از طریق و یا به صورت چک بنام ائتلاف مقابله با ایران هسته‌ای به صندوق پستی ما، نیویورک شماره 10185 ارسال کنید.
برای اقدامات موثر جهت متوقف کردن ایران هسته‌ای ما را یاری کنید.
با احترام
مارک والاس
رئیس و مدیر عامل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد