سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

ضرب و شتم دانشجوی سوال کننده از لاریجانی

خبرنامه دانشجویان ایران: شب گذشته طی مراسمی علی لاریجانی در مسجد زین العابدین قم به ایراد سخنرانی پرداخت.که با حاشیه های زیادی همراه بود. 

در ابتدای سخنرانی علی لاریجانی با بیان این نکته که حاضرین با آزادی کامل می توانند از ایشان سوال بکنند، سخنرانی خود را شروع کرد. در همان ابتدا دانشجویی ایستاد و خطاب به لاریجانی گفت: شما در فتنه سال گذشته مواضع درستی نگرفته اید.

تماس تبریک شما به یکی از کاندیدای شکست خورده انتخابات قبل از شمارش آراء با چه منطقی توجیه می شود. که علی لاریجانی در جواب گفت: من اینها را تکذیب می کنم و کسانی می خواهند اختلاف پراکنی کنند.

لاریجانی هنوز ادامه سخنرانی را انجام نداده بود که نفر دوم از ایشان سوال کرد:آقای لاریجانی انگیزه شما از اینکه نگذاشتید نامه رهبری در خصوص چگونگی تعیین رئیس بانک مرکزی، در مجمع تشخیص خوانده نشود چه بود؟

لاریجانی در جواب گفت اینها نشر اکاذیب است . من، دبیر مجمع و آقای ولایتی در مورد نظر آقا صحبت کردیم.

دانشجوی سوم با اعلام اینکه این جرف شما برای شنبه بعد از جلسه است که نامه آقا به مجمع رسیده بود.افزود، شما در اولین جلسه‌ی مجمع که به موضوع بانک مرکزی می پرداخت(سه شنبه هفته گذشته) که نامه به شما رسیده بود شما با خواندن نامه مخالفت کردید.

 در جواب علی لاریجانی پاسخی نداد و موضوع بحث را عوض کرد.

قابل ذکر است در حین مراسم؛ دانشجویی را که از لاریجانی سوال کرده بود از جلسه خارج کردند و  از طرف برگزار کنندگان مورد ضرب و شتم قرار دادند که آقای لاریجانی خود شاهد این صحنه بود. این مراسم از سوی مجمع هماهنگی جبهه پیروان امام و رهبری  ترتیب داده شده بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/11/25 ساعت 04:27 ب.ظ

نظراتی که تعدادشان صفر است
در خانه اگر کس است یک حرف بس است

محاکمه سران فتنه 1389/12/02 ساعت 04:34 ب.ظ

مطالبه بند "میم"وصیت نامه حضرت امام خمینی (ر ه)

شما چه مجازاتی پیشنهاد میدهید؟

با ما همراه باشید
http://mohakemeh.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد