سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

مقابله مسلمانان انگلیس با ترویج فحشا در مقابل مسجد + عکس

مقابله مسلمانان انگلیس با ترویج فحشا در مقابل مسجد + عکس
پس از سیاه شدن آگهی تبلیغاتی مروج فحشا، روزنامه دیلی میل انگلیس آن را به «شبه‌نظامیان مسلمان» نسبت داد.

به گزارش مشرق، روزنامه دیلی میل در گزارشی نوشت که مسلمانان شهر بیرمنگهام انگلیس یک آگهی تبلیغاتی را با اسپری مشکی کرده‌اند.
این روزنامه در این خصوص مدعی شده است که «مسلمانان افراطیِ مخالف پوشیدن لباس شنا توسط زنان، دست به این کار زده‌اند». این وب‌گاه این کار را نوعی خرابکاری اجتماعی عنوان کرده و آن را به «شبه‌نظامیان مسلمانان که از شهوت ایجادشده توسط این عکس رنجیده بودند»، نسبت داده است.


پلیس انگلیس افراط‌گرایان مسلمان را مسئول این کار می‌داند. این آگهی مربوط به شرکت اچ ام است که در آن لباس شنای زنانه تبلیغ شده است و در منطقه بالسال هیث شهر برمینگهام قرار دارد. اکثر جمعیت این منطقه را مسلمانان تشکیل می‌دهند.

نکته جالب اینجاست که این آگهی درست مقابل مسجد این منطقه قرار داده شده است.
البته این نخستین باری نیست که چنین اتفاقی در انگلیس می‌افتد. سال گذشته نیز شرکت مذکور در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس چنین تبلیغاتی را ارائه کرده بود، که بر روی آن رنگ سیاه کشیده شد.


مسئول انتقال‌دهنده این آگهی در مصاحبه با وب‌گاه خبری میل آنلاین، اظهار کرده است: «این کار کمی نگران‌کننده است. به نظر من این دیگران نیستند که باید تصمیم بگیرند چه چیزی می‌تواند در خیابان‌ها به نمایش درآید و چه چیزی نمی‌تواند، خصوصا این که ما کشوری مسیحی هستیم».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد