سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

توهینهای تو به مراجع عظام تقلید و عزیزان سپاه بی جواب نخواهد مان

به قلم سردبیر علی فائز؛
توهینهای تو به مراجع عظام تقلید و عزیزان سپاه بی جواب نخواهد ماند...
...حقه های کثیف، رذالتهای منافقانه، مظلوم نماییهای مزورانه معاویه برای پیروان علی با شط خون دهها امام معصوم و هزاران امام زاده از نوادگان آن حضرات دیر زمانی است که افشا شده، سپاه پاسداران به زن و بچه کسی کار ندارد چون اگر سپاه نبود کشور هم نبود (یعنی اجساد زن وبچه بنده وجنابعالی مانند جسد آن دخترک معصوم 8 ساله سوسنگردی در حمله جنایتکاران بعثی و عفلقی به کشور ما و یا همانند اجساد هزاران زن و بچه عراقی، افغانی، سودانی، مصری، یمنی و بحرینی و ... زیر چرخهای تانک یا بر اثر بمباران گلوله های آغشته به اورانیوم به قول خودت پودر شده بودند)...

به قلم سردبیر علی فائز، در جواب به لاطائلات محمد نوری زاد؛

به نام خدایی که نیل آفرید

آن بیوفا و غافل غره شده به باطل               ابلیس وار و جاهل کرده به کفر مبدا

رفت و گذاشت گیهان دید آن بزرگ برهان              وین رازهای پنهان پیدا کنند فردا

تخم جهان بی بر این است و زین فزون تر             کهتر عدوی مهتر نادان عدوی دانا

مؤمن درم پذیرد تا شمع دین بمیرد                      ترسا به زر بگیرد سمّ خر مسیحا

=======================================================================



آقای آقا محمد خان نوری زاد؛ چون سلام از اسامی اعظم الهی است به شما سلام می کنم باشد که ترنم نسیم این سلام  تو را نه مطابق روال جاری و روزمرگی شیطانی ای که بدان گرفتار آمده ایی بلکه برای یکبار و برای همیشه در خویش فرو برد و حر عقلت با حریت، بر نفس یزیدیت فائق آید و بر این شهرت طلبی رسوایی بر انگیزت  قلم بطلان برکشی و رسول درونت را اجابت نمایی زیرا که ولا یزید الظالمین الا خسارا.  از جوانمردی به دور است که به نایب عادل و با تقوای حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مصداق اتم جوانمردی، غیرت، شرف، عزت، آزادی، استقلال ملی و دینی این کشور چنین لجام گسیخته و بی منطق اباطیل بر زبان می رانی و از فضای آزاد نظام  اسلامی به طور نا محدود سوء استفاده می کنید و برای خوش آمد قاتلین کودکان فلسطینی و بحرینی و عراقی و افغانی و یمنی رطب و یابس اغوا کننده می بافی تا رسانه های فاسد و هرزه اشان چون بالاترین و هاآرتص و بی بی سی رقص ترا  به چشمت  توتم پل ( Totem-pole ) ترسیم کنند.

به طور مکرر مرداب نفسانیت و خود بزرگ بینی خویش را با گلهای سرخ کاغذی آزین بسته و شاعرانه با سوء استفاده از آزادی به مرگ آزادی جیغ می کشی، آتش نفاق بر پا کرده و هرزنامه های مسلسل و مطنطن خویش را هماهنگ با ریتم بمباران رژیم جلاد و کودک کش اسرائیل در غزه به خذف گوهر نما می پراکنی هیهات که اگر شما به این لاطائلات بافته شده و توهم زای خودتان اعتقاد دارید چه ترسی از پودر شدن دارید؟ براستی شما منظور تان چه نوع  پودری است؟!!! و مطمئنا در این معرکه آخرت سوز و بازار گرمی مسخره ایی که برای خودت ساخته و به راه انداخته اید بعید میدانم چنین پودری خریدار داشته باشد؟ می گویید نه، ازاربابان عزیزتان در گوانتانامو استفسار فرمایید.

قریب به یقین حکما، و حتما بی مناسبت نیست که در فصل خونین انقلابهای اسلامی و بیداری جزمی و حتمی مسلمانان منطقه خاورمیانه و آفریقا و حتی جهان شهادت خونبار و اسفناک روزانه دهها کودک و زن و جوان مسلمان را به بوته فراموشی وا نهاده و چون خروسی بی محل فریاد لا حکم الا الله بر کشیده ایی!!!  اینک که  طشت رسوایی امپریالیسم و صیهونیسم دیر بازی است  از بام فرو افتاده و این دوران سی و سه سال پس از انقلاب عظیم اسلامی همراه با رنج و جنگ و مرارت و سختی ملت سلحشور و جان برکف ایران اسلامی موجب استیصال جنایتکاران بین المللی و قاتلین زنان وکودکان مظلوم شده و همه بافته های چندین ساله امپریالیست ها می رود که بر باد رود و در این روزهای حساسی که شیطان بزرگ دم و کوپال جمع کرده و از عراق و افغانستان و پاکستان و آفریقا در حال هزیمت است بصیران و باصران روزگار تعجب نمی کنند که قلم اغواگری قبیح  و سربازی  بدون مزد و منت چون تو تیغ قلم بر چهره ولی خدا بر کشد و موجب خوشحالی و وجد کرکسان آدم خواری مثل باراک و نتانیاهو و ژنرال ایتان و پانتا شود.

 آری  شیطان اکنون بیش از هرزمان دیگر به رقاصهای روشنفکری که محو و استحاله دوستان سوروس و اسرائیل  شده باشند  سخت محتاج است. هذیان گویی شما و دروغهای شاخداری که  در راستای اهداف پلید آمریکای جنایتکار دایر بر ترور و قتل سردار دلاور اسلام سلیمانی به هم بافته اید در این امتداد براحتی قابل درک است.

آفای آقا محمد خان نوری زاد:

  این سخنهای چو مار و عقربت            مار و عقرب می شود گیرد دمت

زمانی حضرت روح الله خطاب به منافقین و صدام و اذنابشان می فرمود ای کاش به اندازه ابن ملجم مرادی نامرد، مردانگی داشتند؛ لذا به شما هم باید گفت ای کاش به اندازه هرزه گانی چون اکبر گنجی و گوگوش و همپالکیهایشان جسارت فرار از صحنه پاک و خاک لاله پرور و آوینی پرور ایران را داشتید.

اگر عقل و خرد فطری به کار افتد به روشنی مبرهن می گردد که گرگ در لباس میش به جان گله می افتد و ابلیسیان با تلاوت آیات قرآن به قتل اهل قرآن قیام می کنند و این یک کلام ملخص پاسخ همه بیانیه ها و نامه های اغوا گرانه، مطنطن و مملو از لفاظی جنابعالی است.

حقه های کثیف، رذالتهای منافقانه، مظلوم نماییهای مزورانه معاویه برای پیروان علی با شط خون دهها امام معصوم و هزاران امام زاده از نوادگان آن حضرات دیر زمانی است که افشا شده، سپاه پاسداران به زن و بچه کسی کار ندارد چون اگر سپاه نبود کشور هم نبود (یعنی اجساد زن وبچه بنده وجنابعالی مانند جسد آن دخترک معصوم 8 ساله سوسنگردی در حمله جنایتکاران بعثی و عفلقی به کشور ما و یا همانند اجساد هزاران زن و بچه عراقی، افغانی، سودانی، مصری، یمنی و بحرینی و ... زیر چرخهای تانک یا بر اثر بمباران گلوله های آغشته به اورانیوم  به قول خودت پودر شده بودند) و یا اگر سپاه نبود امروز هم مانند قرارداد ترکمانچای صدقه سر لیبرالهای اسلاف شما قرارداد الاحواز داشتیم و زن و بچه ایی برایمان نمانده بود تا کذابی چون تو با میلیارد ها تومان پول این مردم مظلوم برایشان سریال 40 سرباز درست کند و علی را که حقیقتی بر چهره اساطیر است تا حد رستم پایین بیاورد و در سایه امنیت برآمده از خون شهیدان سپاه پاسداران زن و بچه ات را ابزار مظلوم نماییت قرار دهی تا بتوانی ذیل این مظلوم نمایی بر اعمال مجرمانه و خائنانه ات ادامه دهی و به اصطلاح مودبانه و متواضعانه پنجه در صورت ولی خدا برکشی و دل عمو سام متواری شده از خاورمیانه را شاد کنی!!!

زهی تاسف که چگونه شیر بز خورده ایی در عاشورا با وضو بر سینه حجت اعظم خدا می نشیند و بر سینه خویش می کوبد که همگان آگاه شوند تنها او مرد میدان همه رذالتها و نا مردی و نامردمی هاست و براستی شما برای خوش آمد و به به و چهچه چه کسانی چنین مطنطن آفرینی می فرمایید ؟

اهل منطق به خوبی میدانند و می فهمند که گزاره های شرطیه همگی با عکس نقیض خود معادل هستند و از شما می خواهیم اولا گزاره های مندرج در هرزنامه هایتان را اولا به صورت شرطی در آورید و ثانیا معادل عکس نقیض آنها را یکبار بنویسید تا عمق سخافت و رذالت مستطر در کلمات سفسطه آمیزتان بر شما روشن گردد  شاید  از خواب گران و آلوده به شراب شهرت طلبی آزاد شوید و بفهمید چرا رزمندگان عاقل، متقی و با محبت سپاه پاسداران به لاطائلات سفیهان پاسخی نمی دهند.

عجیب نیست که رزمندگان سپاه پاسداران یعنی تابعین تام ولایت الهی پهپاد  RQ170 یعنی پرنده شیطان را با تمام پیچیدگی های فنی و مهندسی به زیر می کشند و حضرتعالی  هرزنامه پر از جیغ و فغان را منتشر می فرمایید؛ راستی این آمریکاست که گریه می کند و جیغ می کشد یا جنابعالی به نمایندگی از طیف های خارجی و داخلی اصحاب فتنه 88؟ اگر تدبیر داری فتدبر!!! 

ما در مقامی نیستم که بر ائمه تقوی و جهاد و پاکی یعنی علمای پاک دامن این خاک گلگون فحوی ایرج میرزایی در قالب قرآنی

بخوانیم وبی شک دامن و مقام روحانیت سیلی خورده از جباران همیشه تاریخ بخصوص سلسله قاجار و پهلوی پاک تر از آن است که هر لفاظ بی سر و پایی چون شعرای غاوون نظیر شما اغوایشان نماید و نستیجر بالله سادگی و پاکی و بی آلایش بودن آنها را جاده بازگشت سلطنت طلبان و منافقین قرار دهد. راقم این سطور اطمینان دارد که حضرات آیات مورد خطاب و عتاب بی ادبانه شما آنقدر معرفت دارند که بدانند چه کسانی سید جمالها را از بست شاه عبدالعظیم برهنه و در زمستان برفی بیرون کشید و آنقدر شعور و تقوی و شناخت دارند که بفهمند به دستور آمریکای جنایتکار بود که طلبه ها را از بام فیضیه در سال 42 هم چون حضرت مسلم بن عقیل(ع) بر صحن سنگی پرتاب کردند. علمای پاک دامن و حقیقی بر رسالت زعامت و نیابت  عامه خویش آگاهی وافی و کافی به مقصود دارند که ساواک شاه چگونه آیت الله سعیدیها، آیت الله مدرسها، آیت الله غفاریها، و آیت الله... را با شکنجه های قرون وسطایی به شهادت رسانده است.

آقای آقا محمد خان نوری زاد شما بر سیاق عمر پسر عاص که در صفین شلوار از پا بیرون کشید تا ولی معصوم  خدا با حیا و شرم الهی گلوی آلوده اش را با ذوالفقار دو دم نبرد گام به پیش بر داشته اید و به زبان ادیبان سیاست با تمسک به آنتی سپتیسم یعنی مظلوم نمایی آنهم از نوع صیهونیستی اش به شکار حقیقت قیام کرده اید.

حتما کتاب ولایت فقیه حضرت آیت الله جوادی آملی دام ظله را مثل آدمیزاد یکبار بخوانید بعد ایشان را متهم به عدم شجاعت کنید و در ثانی حتما خاطره روز مبارک انتخاب رهبری را می دانید که هنگام خروج از سالن مجلس حضرت سید علی با ادب پیامبر گونه از ایشان می خواهند که جلوتر از  آقا بیرون بروند و حضرت آیت الله جوادی آملی می فرمایند از امروز ما پشت سر شما هستیم و گام های ما در جای گام شما. زهی تاسف بر روشنفکری بیمار این خاک که گویا تا قیام قائم می خواهد در خواب اغواگری لالایی بخواند و در حسرت غاز همسایه که از قضا مرغ هم نیست چه رسد به غاز!!! آب در هاون بکوبد.

همانند مورچه ایی که لکه ایی آب را بر اطراف لانه اش متلقی به آبگرفتگی جهانی می نماید به گونه ای بی ادبانه حضرت آیت الله مکارم را ترسو قلمداد نموده اید که هر کس ایشان را از سالهای پیش از انقلاب نمی شناخت فکر میکرد ادبیات ابلیسی جاری بر زبان شما از کام فرشتگان بر می آید. ای کاش تلاشهای جانکاه حضرت آیت الله مکارم شیرازی و حضرت آیت الله سبحانی از دهه های قبل از انقلاب برای جوانان این کشور از طریق مکتب اسلام، سخنرانیهای معروف در حسینیه بنی فاطمه، مسجد ارک تهران را شنیده بودی و چنین موذیانه علمای اسلام را ترسو نمی خواندی؟

بی ادب محروم ماند از لطف رب

دیر بازی است که حضرت سید علی برای ما از آسمان سخن می گوید اما واقعیت این است که گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش؛ کدامین پیش بینی آن حضرت درست نبوده است؟ آرزو می کنم تمامی شرفت را قورت نداده باشی و مثقالی انصاف برایت مانده باشد و قلبت کمی بلرزد و چشمانت را به زور در تاریکی بازنمایی تا درک کنی چه می گویم و ببینی که پس از اتمام جنگ تحمیلی، شیطانی که امروز برایش خوش می رقصی و خوراک برای رادیو هایش تدارک می بینی ایران را تحت محاصره فرهنگی و نظامی قرار دادند. شمال کشور و منطقه آسیای مرکزی، آذربایجان ، ترکیه (پایگاه اینجر لیک ) ،عراق خلیج فارس و حمال الحطب ها و قارون های آن، پاکستان، متحجرین بی سر و پای طالبان، و افغانستان و فاجعه آمیز تر شبیخون و قتل عام فرهنگی و ماهواره و بمباردمان سکس و خشونت و... و میوه اش سبزها و محمد خاتمی و کارگزاران ساز ندگی و جنابعالی.

که از عرش رحمانی رفاقت با شهید بزرگوار سید مرتضی آوینی به حضیض ذلت این روز افتاده اید و هزاران افسوس که از دست بوسی به پا بوسی فتاده و طریقت معکوس پیشه نموده اید حقیقت این است که در بند بند این جسارتهای حقیقت سوز و عاشق کش که افاضه فرموده اید خود را به مسلخ شیطان سپرده اید پس مدار از فلک چشم نیک اختری را.

راقم این سطور از بابت اینگونه صراحت کلام پوزش فراوان می طلبد زیرا موذیانه نیاموخته ایم که مودبانه هرزگی کنیم و به قول انیشتن و مانند جناب نوری زاد متمدنانه و روشنفکرانه حقیقت را به مسلخ ببریم.

من حیران مانده ام که چرا هر کس می خواهد مشهور شود و پز روشنفکری بدهد دو تا بد و بیراه هم نثار حسین شریعتمداری می نماید و چه خوب می فرمود مرحوم دکتر شریعتی که وقتی از همه طیفها به من فحش میدهند می فهمم که راهم درست است و براستی هیچ سندی محکمتر از این  هذیان بافیها برای مظلومیت آقای حسین شریعتمداری موجود نیست نمی خواهم مدعی معصوم مطلق بودن کسی باشم اما انصافا حق قلم و مراعات قسم الهی به قلم را در مبارزه با دله دزد های خارجی و داخلی چه کسی در این چند ساله زیبا تر و متعهدانه تر از سردار قلم یعنی آقای حسین شریعتمداری ادا نموده است؟ و اما سالیانی نه خیلی دور آقای شریعتمداری در خصوص دکتر سروش با ارائه اسناد افشا گری نمودند و موضوع دریافت جیره و مواجب از آمریکاییها و اشتغال به امر تدریس!!! در دانشگاه جورج واشنگتن را بر ملا نمودند و دیری نپایید که دیدیم دکتر سروش با انکار وحیانیت آیات قرآن گرد و خاکی به پا کردند و سر انجام اینکه با مرد 6 زنه معروف و بدبختی به نام بهاءالله مهاجرانی و... اتاق فکر فتنه سبز اموی را در انگلیس و آمریکا و در سال 88 پی ریختند؛ و اخیرا همگان دیدند و دیدیم که سرکار علیه خانم کلینتون یعنی وزیر خارجه آمریکا معترفند که با سران فتنه و اعوان وانصارشان سر وسری داشته اند اما تاکید موکد داشته اند موضوع علنی نشود زیرا اگر مردم ایران بفهمند که فتنه سبز دست پخت غرب و سوروس و جین شارپ و سیا و موساد و غارتگران و قاتلان بین المللی است دیگر یا حسین میر حسین می شود حدیث عزا داری شمر برای امام حسین؛ هلم و جرا جناب آقای آقا محمد خان نوری زاد پیدا کنید پرتقال فروش را و لایه پنهان این کلمات شاعرانه و اغوا گر حضرتعالی را و بنده در تحمیق عمیق و صباوت شما در مانده ام که مثلا چه نسبتی است بین جضرت آیت الله جوادی آملی به عنوان یک مفسر ورزیده قرآن کریم و نهج البلاغه و دکتر سروش (حاج فرج دباغ ) منکر وحی و واضع نظریه پلورالیسم دینی (برابری و قداست تفکر فاحشگان با تفکر مومنین به یک اندازه) و به راستی هل یستوی الذین یعلمون ولا یعلمون؟؟؟

کافی است نیم نگاهی به عقبه زمانی خودت بیندازی تا ببینی حضرت سید علی یعنی سالار جوانمردان صحنه غربت و غریب امروزین چند سال پیش اشارتی داشتند که از چندین مسیر اوضاع کشور را رصد می فرمایند اما ذهن حقیر، صغیر و گنجشگ گونه بنده و جنابعالی می اندیشد که حضرت ایشان منابع محدودی در اخذ اطلاعات دارند کما اینکه در جریان انحراف اخیر دیدیم که چه هوشمندانه و داهیانه اولا از چند سال پیش در برابر آن موضع داشتند و ثانیا به موقع اعمال خودسرانه و خلاف قانون آن جریان را مهار نمودند و همزمان اجازه ندادند که جریان خیزش اسلامی منطقه متاثر از آن شود.

بدبختی خیلی از روشنفکران بیمار این دیار و حتی خاور میانه ایی نوعی عوام زدگی متحجرانه است به این قرار که می اندیشیم رهبری اسلامی در دنیای پیجیده امروزی تا حد پلیس سر گذر باید ارائه خدمت نماید در حالیکه این بار سنگین و امانت الهی در عصر پر آشوب غیبت فراتر از اذهان متوهم و آرزوهای بچگانه دنیا پرست ما آدمیان است.

حقیقت این است که چون راه خدا از میان خلق خدا می گذرد رهبر با فانوس تقوی و شجاعت و عدالت پیشاپیش امت راه را نشان میدهد و چنین نیست که به عقب بنگرد تا ببیند چه کسی جیب چه کسی را می برد؟؟ زیرا در این صورت هم خود از راه باز می ماند و هم امت راه گم می کند.

از این قرار مشکلات در این کشورالا ماشاء الله فراوان است علت و ریشه این مشکلات نیز بسته به میزان پیچیدگیهایی که دارند متعدد و متفاوت است. وقتی در کشوری  2500 سال استبداد، چپاول، دزدی و اشرافیت و فئودالیسم و در 200 سال اخیر سیستم بوروژوا کمپرادور غلیظ حاکم بوده است نمی توان در مدت سی سال آنرا ریشه کن نمود منطقا آبادانی از تخریب هزاران هزاران بار مشکل تر و طولانی تر است آنهم به شرطی که شهرام و بهرام و آقا محمد خان هایی  چون حضرتعالی سرچشمه پاک و زلال سازندگی و عمارت را به مسائل مادی و شکمبارگی آلوده نسازند و رشته امور را به نام آزادی مختل نکنند اما با ضرس قاطع و با اسناد محکم و متقن می توان ادعا نمود که بعضی از این کسانی که حضرتعالی برایشان اشک تمساح ریخته و متشبث به حشیش پستویی خانه اشان شده اید از مقصرین و مسببین و محدثین و موسسین اصلی این نارسائیها و مشکلات هستند تمسک بدین تمثیل مایه کفایت است که ماجرای دله دزدیهای شهرام خان جزایری توسط پی گیری مجدانه حضرت مقام عظمای ولایت روحی فداه افشا شد و تحت پی گیری جدی قرار گرفت.

با این اوصاف چند آمار کوچک از هزاران را برای شما ذکر می نمایم باشد که از نقاره زنی بر سبیل سران استکبار دست برداشته و به سبیل و صراط حق بازآیید. هنگام ظهور انقلاب اسلامی در سال 1357 نزدیک به 7 میلیون بشکه صادرات نفت کشور بوده است و جمعیت کشور 36 میلیون با حدود 60 در صد جمعیت فقیر روستایی و 30 در صد شهرنشین آنهم شهر هایی با متن رنگ وروغن و حاشیه هایی به نام حلبی آباد اما امروز در سال 90 صادرات نفت کشور نزدیک به 3 میلیون یعنی از میزان صادرات سال 57 به کمتر از نصف رسیده است و  جمعیت کل کشور به دوبرابر یعنی نزدیک 75 میلیون، از سویی میزان رفاه مادی مردم به حدی رسیده است که هر پنجشنبه چهار جاده شمالی کشور به علت ترافیک ناشی از تراکم اتومبیل  یک طرفه می شود و آیا برای هر ایرانی که حتی مسلمان هم نباشد اما وجدان آزاده ایی داشته باشد کافی نسیت که فهم نماید این معجزه ناشی از اعجاز قرن بیستم یعنی ظهور جمهوری اسلامی در پیکره جهانی است؟؟؟ آیا این همان کشوری است که نخست وزیر لواط کار و بهایی رژیم کثیف پهلوی یعنی امیر عباس هویدا آرزو داشت هر ایرانی درآن یک پیکان داشته باشد؟؟؟ آیا این همان کشوری است که ساواک شاه با منقل برقی گوشت و پوست رزمندگان  فی سبیل الله را از گردن تا کمر می سوزانید؟؟ یا اینکه کشوری است که عده ایی به نام آزادی و در واقع با سوء استفاده از آزادی و آزادگی رهبر جوانمرد انقلاب اسلامی با  نامه بی سلام و بدون والسلام فرمان آتش خیابانی صادر می کنند و با بیان عشق به رهبر بر او می تازند و از پیل و فیل برایش به خیال خام خود وحشت آفرینی می کنند. یا اینکه خود را به موش مردگی و مریضی می زنند تا به اسم بیماری و بیمارستان شبانه اعلامیه ضد آزادی و آزادگی به دست دشمنان این آب و خاک رسانده و نامه های مطنطن ضد آزادی برای خوراک رسانی به بنگاههای استعماری تهیه وتدارک ببینند؛   راستی شرف وعزت و کرامت انسانی به کجا رفته است  در کدامین کشور از این حکومتهای 193 گانه جهانی چنین فضایی وجود دارد؟

آگاه باشید که مسلمان واقعی و متعهد در سرزمین  امام زمان دزدی نمی کند  اما تکنوکراتها در این کشور به دزدی تحت عنوان تیز هوشی اقتصادی مشروعیت بخشیدند پس لطفا از حضرت زهرا (سلام الله علیها) شرم کنید و بر چهره فرزند او سلاح مظلومیت و در لباس میش پنجه شقاوت مکشید.

شما بدانید که برای تخریب و تحریف حقیقت هر چه دروغ ببافید حقیقت روشنتر می شود این قاعده مسلم تاریخ و عبرت همیشگی در برابر ما انسانهاست یعنی عوعوی سگان از شدت روشنایی مهتاب نمی کاهد پس اقلا و اگر واقعا به فکر زن و بچه ات هستی دروغ نگو چون آنها بیش از هرکسی میدانند که دروغ می گویی و این برای آینده آنها از هر آتشی و طوفان و سیلی خطرناکتر است.

من اطمینان دارم که مراجع ذیربط با انسانی ترین روش با شما به جدل نشسته اند اما به قول سعدی علیه الرحمه شکر در آب دریا ریخته اند و شمشیر بر آهن کوبیده اند در واقع حس شهرت طلبی و منیت و ایرادات شما از بقالی سر کوچه اتان که ناشی از جهان بینی قاصر شماست مانع از حصول به یک درک کلان و شفاف و خدا پسندانه شده است.

در خصوص هر سطر از نامه شما می توان کتاب ها نوشت چون الگوریتم پیچیده ایی ندارد بلکه هر چه در آن غور می کنیم سفسطه ها و لفاظیهای مطنطن که مبین تفکرات روشنفکران  بیماری است که به لحاظ روانشناختی در وادی عجب و خود بزرگ بینی به منظور جلب حمایت  لمپن ها برای غربت و غریبی لمپنیسم به شکلی انحرافی عزا به پا می کنند (مثل همان عزایی که تاج زاده برای آزادی به پا می کند به قول خودش که مدتی معاون سیاسی وزارت کشور بوده ساز و کار انتخابات اجازه تقلب نمی دهد و بهترین دلیلش هم رفتن تاجزاده به مجلس و انتخاب سید محمد خاتمی به ریاست جمهوری است اما چون ساختار شخصیتی به گونه ایست که عطشمند قدرت است لذا به سفارش خانم کلینتون ادعا می کنند در انتخابات ایران تقلب صورت گرفته!!!)

در مقاله ای از سید محمد خاتمی پرسیده بودم که دشمنان ابی عبدالله در کربلای سال 61 هجری سی هزار بودند (بفرمائید 30 هزار رای داشتند) و طرفداران ایشان بخوانید رای دهندگان به ایشان 72 نفر؛ شما آقای خاتمی کدام طرف ایستادید؟ سمت حسین یا سمت آراء دموکراتیک!!!

و هنوز جوابی نشنیده ام و اما خدارا خوش نمی آید که ما خود را به جهالت بزنیم بهتر است یکبار برای همیشه این مطلب مهم

را فهم کنیم که سیستم جمهوری اسلامی یک سیستم پیشرو، مترقی، بکر و جدیدی است که حضرت روح الله مبدا آن است این سیستم به سادگی می گوید این حقیقت و گوهر ناب هستی یعنی خدای عز و جل است که به مردم و رای جمهور ارزش می دهد نه اینکه می توان حقیقت و خدا را به رای گذاشت، فافهم!!! که اگر این نکته را دریافتی بحث جمهوریت، اسلامیت و آزادی به معنای اتم واکمل نیز  مستتر در این بیان است.

بافته های غاوونی شما را به آینده وا میگذارم  و برای نجات و هدایت شما دست به دعا بر میدارم و در انتها برای حصول به این مستمسک نجات، شما را به یکی از آخرین سخنرانی های شهید آوینی در باره یکسانی و همسانی عقل مومن و عقل کافر در جمع طلاب قم ارجاع میدهم و در تکمیل آن مباحث خدمت شما عرض می کنم به جای اینکه با قلم سناریوی فیلم  آقا گرگه و آقا روباهه را بر درب خانه جوجه ها بنویسی و بازی کنی به این نکته بیندیش که می توان  با پیروی از شاخص و خط کشی  به نام یزید در وصف حسین (ع ) نوحه سرایی کرد و حتی اورا شهید نمود و کسی هم بر جنایت تو آگاه نشود و هم چنین می توان با پیروی از شاخص و خط کشی به نام حسین بازهم بر او نوحه سرائید اما در عمل در رکاب او شهید شد. بنا بر این تا زود است خود را دریاب و زیره به کرمان مبر چون هر چه زود تر به خود آیید بازهم دیر است. جهان آبستن حوادثی عظیم است و همگان خواهیم دید که حضرت سید علی با ما با کلام آسمانی خدا حرف زده است نه اینکه بر او وحی شده باشد  بلکه با زبان و کلامی صادقانه، شجاعانه، عارفانه، عالمانه و در جایگاه مسئولانه، بدانگونه که در شانیت ولی مطلق فقاهت است و بدانگونه که  مسئولیت در مقابل امت محمد (صلی الله علیه و علی آله) و  نیابت از امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ایجاب می نماید با ما خبر از طوفان در هم شکننده ستمگران داده است و سیعلموا الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد