سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

رسانه هایی که در زمین دشمن بازی کردند + تصاویر

این صنف از رسانه ها و اشخاص که مدام دم از ولایتمداری می زنند، با وجود دستورات صریح حضرت امام خامنه ای نسبت به پیگیری مطالبات خود از طریق قانون، چگونه می توانند عملکرد این روزهای خود را در دایره ولایتمداری تعریف و توجیه نمایند؟!
 قانون مداری و تن دادن به قانون لقلقه بسیاری از سیاستمداران گردیده به گونه ای که اگر سیاسیون بداخلاق قصد تخریب یکی از شخصیتهای مخالف خود را در دستور کار داشته باشند، ابتدایی ترین بحثی که علیه وی مطرح می کنند، بحث عدم پایبندی به قانون و اخلاق می باشد امّا واقعیت این است که این موضوع نیز مانند سایر مسائل رایج در دنیای سیاست الگو برداری شده از غرب، مشمول قاعده یک بام دو هوای برخی سیاسیون می باشد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک ، موضوع رد صلاحیت برخی نامزدهای انتخاباتی امری متداول و شایع در همه جای دنیا محسوب می شود و شکایت کاندیداها و پیگیری از طریق راههای قانونی نیز حق مسلم و طبیعی آنها محسوب می شود و اینکه احتمال خطا و اشتباه در برخی رد صلاحیتها وجود داشته باشد، دور از ذهن نمی باشد امّا زمانی که عده ای در این میان قصد شانتاژ و پیگیری مطالبات خود از راههای غیرتعریف شده در قانون باشند، بی شک باید به ماهیت و نیت آنها شک کرد.

اگرچه امسال نسبت به انتخاباتهای گذشته مجلس، تعداد افراد کمتری رد صلاحیت شدند امّا با این حال عده ای نسبت به رد صلاحیت خود انتقادات تندی داشتند و شاید برایشان بسیار دور از انتظار بود که چنین موضوعی را حتی تصور کنند . با این حال قانون برای پیگیری اعتراض و شکایت این نوع افراد، راهکار ارائه داده است امّا عد ه ای از نمایندگان فعلی مجلس و برخی رسانه ها سعی کردند قبل از پیگیری قانونی شکایات خود، راه شانتاژ و تشکیک در سلامت انتخابات را همگام با دشمنان نظام و انقلاب طی نمایند که این موضوع، سئوالات زیادی درباره ماهیت، نیت و اغراض این نوع افراد در اذهان عمومی ایجاد کرده است.

راستی این افراد با اینکه راه قانونی پیگیری مطالبات خود را می دانند، با چه نیت و هدفی راه شانتاژ و تشکیک در سلامت انتخابات را انتخاب کرده اند؟!

 به فرض عدم پیروزی این افراد در انتخابات آتی مجلس چه تضمینی وجود دارد که این افراد و رسانه های حامی آنها به قانون تن دهند و سلامت انتخابات را زیر سئوال نبرند؟

به هر حال این موضوع زنگ خطری برای مسئولین مربوطه است که در صلاحیت و سلامت برخی از این افراد که از هم اکنون راه بی قانونی و تشکیک را آغاز کرده اند، تامل بسیار نمایند و شواری نگهبان نیز قطعا به این امر توجه خواهد داشت.

این صنف از رسانه ها و اشخاص که مدام دم از ولایتمداری می زنند، با وجود دستورات صریح حضرت امام خامنه ای نسبت به پیگیری مطالبات خود از طریق قانون، چگونه می توانند عملکرد این روزهای خود را در دایره ولایتمداری تعریف و توجیه نمایند؟! بالاخره مردم یا باید دم خروس را باور کنند یا قسم حضرت عباس این آنان را. 

گفتنی است؛ با توجه به اینکه حضرت امام خامنه ای دو روز قبل و بار دیگر دستور پیگیری مطالبات از طریق قانونی را صریحا اعلام نمودند این نوع حرکتها کاملا خلاف ولایتمداری و در تعارض با قانون مداری و امنیت ملی می باشد که امیدواریم این دوستان و رسانه ها از این پس توجه بیشتری داشته باشند و بخاطر خطای فاحش خود از مردم و رهبری عذرخواهی کنند.

البته در این میان نباید از رفتار سنجیده و عاقلانه برخی از ردصلاحیت شدگان، غافل شد بعنوان مثال برخی از نمایندگان رد صلاحیت شده اعلام کرده اند که علی رغم اعتراض داشتن به ردصلاحیت شان، تنها موضوع و شکایت خود را از طریق قانونی پیگیری خواهند کرد و هرگز در زمین دشمن بازی نخواهند کرد و در عمل سربازی خود برای ولایت را اثبات نمودند که در این میان جای تقدیر فراوان دارد. 

تیتر دیروز روزنامه‌ های جمهوری، ایران، فرهنگ آشتی و تهران امروز در ادامه تقدیم می گردد و قضاوت با مخاطبان عزیز خواهد بود.  








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد