سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

مرتضی حیدری شایعه فرارش از کشور را تکذیب کرد

مرتضی حیدری مجری و کارشناس صدا و سیما شایعاتی که طی روزهای اخیر در مورد فرارش از کشور مطرح شده است را به شدت تکذیب کرد.

حیدری در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار داشت: حقیقتا این خبرها را ندیده‌ام چراکه معمولا برای کسب خبر به منابع و سایت‌های معتبر و خبرگزاری‌هایی که وزانت دارند مراجعه می‌کنم.

وی افزود: بنابراین در آن سایت‌ها و خبرگزاری‌ها چنین شایعه‌ای را ندیده‌ام و تنها از همکاران و دوستان خود شنیدم که بعضی از سایت‌ها چنین مطالب سراسر کذبی را منتشر کرده‌اند.

حیدری گفت:‌ شنیده‌ام که این سایت‌های بی‌اعتبار نوشته‌اند که حیدری سه ماه است در ایران نیست و یا آخرین برنامه‌اش چند شب گذشته در گفت‌وگوی ویژه خبری بوده است و یا اینکه وی مشکل قضایی و حقوقی دارد که از همین‌جا می گویم تمام این مطالب کذب است و بنده تا به این سن در هیچ محکمه‌ای تحت هیچ عنوانی احضار نشده‌ام.


وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم کسانی که این مطالب را منتشر می‌کنند چه انگیزه و نیاتی دارند اما یقینا نیتشان خیر نیست و با دروغ و شایعه‌سازی و خبرسازی کذب و تهمت و افترا هم نتیجه خیری حاصل نمی‌شود.

وی گفت: باید بررسی شود که واقعا مشکل برخی دوستان چیست که این گونه روش‌های زشتی را در پیش می‌گیرند.

حیدری با بی‌ارزش دانستن اینگونه شایعات گفت: فکر نمی‌کنم این نوع شایعات حتی ارزش پیگیری داشته باشد، با توجه به اینکه این مطالب را در سایت‌های معتبر ندیده‌ام و سایت‌هایی که آن را مطرح کرده‌اند یک سری سایت‌های تازه به دوران رسیده هستند که با درج این خبرها سعی می‌کنند سری در سرها درآورند تا بتوانند مخاطب جذب کنند، بنابراین این موضوع را اصلا پیگیری هم نخواهم کرد چون نه من وقت اضافه دارم و نه این‌ها ارزش پیگیری دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد