سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

حمله مسلحانه به منزل یک شهید+تصاویر

امنیت و آسایش کمترین حق خانواده شهدا
حمله مسلحانه به منزل یک شهید+تصاویر
در دی ماه سال 1389 منزل مسکونی اینجانب، شبانه مورد حمله مسلحانه قرار گرفت که علیرغم ارائه شکایت به ناجا و مراجع قضایی ولی متاسفانه هیج گونه اقدام عملی در برخورد با مجرمان صورت نگرفته و عدم رسیدگی قاطعانه به این موضوع باعث گردید مجرمان گستاخ تر شده و در تاریخ 27/2/91 این بار منزل فرزندم را مورد حمله مسلحانه شبانه قرار داده و روز بعد نیز به صورت مخفیانه برروی خودروی ایشان اسید پاشیدند.
اوایل اسفند سال 1389 منزل یکی از شهدای انقلاب اسلامی در شهرستان اندیمشک از توابع استان خوزستان مورد حمله مسلحانه عده ای ناشناس قرار گرفت. هرچند خانواده شهید این موضوع را با ناجا و مراجع ذیربط در جریان گذاشته بودند اما هیچ اقدام عملی از سوی ماموران نیروی انتظامی صورت نمی گیرد.

همسر شهید درویش عالی دریکوندی در مصاحبه با بولتن نیوز گفت: «در دی ماه سال 1389 منزل مسکونی اینجانب، شبانه مورد حمله مسلحانه قرار گرفت که علیرغم ارائه شکایت به ناجا و مراجع قضایی ولی متاسفانه هیج گونه اقدام عملی در برخورد با مجرمان صورت نگرفته و عدم رسیدگی قاطعانه به این موضوع باعث گردید مجرمان گستاخ تر شده و در تاریخ 27/2/91 این بار منزل فرزندم را مورد حمله مسلحانه شبانه قرار داده و روز بعد نیز به صورت مخفیانه برروی خودروی ایشان اسید پاشیدند.»
همسر این شهید بزرگوار در قسمت دیگری از صحبت هایشان گفتند: «لازم به ذکر است که فرزند اول و دوم من سالها در سپاه پاسداران شهرستان اندیمشک ، دزفول و ناحیه خوزستان مسئولیت داشته و خدمت نموده اند. شهید بزرگوار(همسرم) نیز در زمان حیاتش خدمات شایسته ای در جهت اهداف انقلاب انجام داده بود . در زمان جنگ نیز چهار نفر از خانواده ما در جبهه حضور داشته و ادای تکلیف می نمودند و بعضی مواقع همسر و دو فرزندم همزمان در جبهه حضور داشتند. در کل مجموعه عملکرد خانواده ما در مسیر اهداف انقلاب باعث گردیده،گروه های مخالف نظام کینه عمیقی نسبت به ما در دل داشته باشند بطوریکه در سال 1374طرح ترور فرزند دومم را طراحی نموده که با هوشیاری اداره اطلاعات شهرستان اندیمشک این موضوع کشف و با عاملان ، برخورد لازم صورت گرفت.»
این همسر شهید سستی و غفلت نیروی انتظامی را موجب این آزار و اذیت ها عنوان می کند و می گوید: «اینک سستی و غفلت نیرو های انتظامی و قوه قضاییه باعث شده این معاندان ،کینه دیرینه خود را ابراز داشته و اقدام به برخورد های تند و مسلحانه با اعضای خانواده ما نمایند.»
منوچهر دیانت فرزند شهید، با بیان اینکه ما نمی دانیم این افراد چه کسانی هستند و با چه نیت و خصومت شخصی خانواده ما را مورد آزار و اذیت قرار می دهند یادآور شدند: «اینکه این افراد چه کسانی هستند و با چه اهدافی اینگونه مزاحمت ها را ایجاد می کنند به عهده قوه قضاییه و نیروی انتظامی است در حالیکه هیچ اقدام عملی از سوی این مسئولین ذیربط در این باره انجام نگرفته است.»
منوچهر دیانت همچنین یادآور شد: «درخواست رسیدگی به موضوع به صورت کتبی همراه با اسناد برای بیش از 15 تن از مسئولین درجه اول نظام با پست سفارشی ارسال شده که قبض های آن موجود  می باشد ولی تاکنون هیچگونه اقدام عملی صورت نگرفته است و تنها چاره ما استمداد از مطبوعات و رسانه ها می باشد. استانداری محترم خوزستان، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اصل نود مجلس، ریاست محترم جمهور و وزیر محترم کشور تعدادی از مسئولینی بودند که از آنها برای رسیدگی به این مشکل استمداد طلبیده بودیم»

رسید ثبت درخواست رسیدگی به موضوع از استاندارمحترم خوزستان که به صورت کتبی و حضوری صورت گرفته است 



رسید الکترونیکی ثبت درخواست رسیدگی از ریاست محترم مجلس 


رسید الکترونیکی ثبت درخواست رسیدگی ازکمیسیون اصل نود مجلس


رسید الکترونیکی ثبت درخواست رسیدگی از ریاست محترم جمهوری 



رسید الکترونیکی ثبت درخواست رسیدگی از وزیرمحترم کشور


در پایان لازم به ذکر است که شهید درویش عالی دریکوندی در سال 1316 در یکی از روستاهای استان لرستان دیده به جهان گشود. در سن چهار سالگی پدر خویش را ازدست می دهد. بدلیل وجود مشکلات فراوان در آن منطقه در سن شش سالگی به همراه مادر خویش به شهرستان اندیمشک مهاجرت می نماید 

در سال 1340 در راه آهن ناحیه لرستان استخدام شده و مراحل مختلف کاری را گام به گام با موفقیت طی نمود.همزمان با شروع انقلاب اسلامی در راهپیمایی هایی که بر علیه رژیم شاهنشاهی برگزار می گردید حضور فعال داشته و پس از انقلاب نیز در نهادهای انقلابی از جمله انجمن اسلامی راه آهن و حزب جمهوری فعالیت چشمگیر می نماید .

با شروع جنگ تحمیلی، ایشان که در آن زمان مسئولیت امور مسافرت ناحیه لرستان در اندیمشک را بر عهده داشت در جابجایی رزمندگان و بسیجیان و نیز انتقال تجهیزات و ادوات مورد نیاز جبهه جنوب نقش فعالی را ایفا می نماید و به همین دلیل از سوی سپاه پاسداران شهرستان اندیمشک به عنوان نماینده سپاه در راه آهن معرفی گردید . 

در طول جنگ تحمیلی ایشان اصرار داشت که تمامی فرزندان پسر خانواده پس از رسیدن به سن تکلیف و کسب حداقل توان لازم برای حمل اسلحه  به جبهه اعزام شوند و در این راستا سه تن از فرزندان ایشان در جبهه حضور فعال داشته و گاهی پیش می آمد که همزمان سه تن از خانواده ایشان همزمان در جبهه حضور داشتند.این شهید بزرگوار به حضور فرزندانش در جبهه قانع نشده و خود نیز برای ادای تکلیف به جبهه اعزام گردید.




سرانجام ایشان در چهارم آذر ماه سال 1365 در واقعه بمباران شهرستان اندیمشک که توسط 54 فروند هواپیمای رژیم بعث عراق به مدت یک ساعت و نیم به طول انجامید در حالیکه مشغول کمک رسانی به مجروحین و هدایت کردن مردم به سمت پناه گاه ها بود به فیض شهادت نائل گردید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد