سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

پروژه صهیونیستی بانوی اول در ایران اسلامی + عکس

   پروژه صهیونیستی بانوی اول در ایران اسلامی + عکس

این مرکز طی گزارشی تحلیلی به بررسی و ابعاد سنجی موقعیت بانوان هشت کاندیدای مطرح در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پتانسیل ویژه بالاخص یکی از ایشان در ظهور رسمی جایگاه بانوی اولی در ایران اسلامی پرداخت.
مرکز مطالعاتی میر آمیت وابسته به رژیم صهیونیستی מרכז המידע למודיעין ולטרור ע"ש אלוף מאיר עמית طی گزارشی تحلیلی به بررسی و ابعاد سنجی موقعیت بانوان هشت کاندیدای مطرح در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پتانسیل ویژه بالاخص یکی از ایشان در ظهور رسمی جایگاه بانوی اولی در ایران اسلامی پرداخت. 

 
بر اساس این گزارش برندسازی از بانوی اول در ایران با زهرا رهنورد (זהרא רהנורד) همسر میرحسین موسوی آغاز شده و پس از آن محو و مجددا طی فرایندهای انتخابات 2009 میلادی با درگیری وی در انتخابات جوشش می یابد. 

 

این گزارش سپس به وضعیت همسر احمدی نژاد پرداخته و عدم برندسازی مناسب از او را به علت آنکه به ندرت در کنار همسرش ظاهر می شود، مورد بررسی قرار داده است. 

 
این گزارش در ادامه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را لحاظ و وضعیت همسران هر یک از هشت نامزد درگیر در فعالیت تبلیغاتی را با تمرکز بر همسر یکی از ایشان و پتانسیل های موجود در وی جهت برند سازی مورد ارزیابی قرار داده است. 
 
در این گزارش پس از ارایه ی بیوگرافی مختصر از خانم این کاندیدا به بررسی پتاسیل های موجود در وی جهت ایجاد برند بانوی اولی در ایران پرداخته و تصریح می نماید که فعالیت های مشیر به عنوان مدیر امور زنان شهرداری تهران در ترویج حضور زنان در شهر، یکپارچه سازی آنها در موقعیت های مدیریتی، حل پریشانی اجتماعی میان زنان و حمایت از زنان در آموزش و پرورش و ... همه و همه نشان از توانمندی وی جهت سکانداری بانوی اولی ایران است. 

 
این گزارش در ادامه به بررسی و تاثیرات حضور پیشین این خانم در کنار همسر پرداخته و مواضع وی را در مجامع مختلف مورد ارزیابی قرار داده است. 
      








      
      
در این گزارش سپس به موضع این خانم درباره وضعیت حجاب اشاره می نماید.  

 
سپس مواضع این خانم را در موضوع تفکیک جنسیتی ارزیابی و نقش موثر وی در ایجاد و راه اندازی پارک مخصوص زنان در تهران و همچنین مؤسسات آموزشی مختص زنان و ... در شهرداری تهران را مورد بررسی قرار داده و به سراغ مواضع وی در قبال فمینیسم می رود و در نهایت دیدگاه وی را در باب حضور همسرش در سیاست مورد ارزیابی و آنالیز قرار می دهد. 

 
در گزارش سپس به صورت بسیار مختصر از همسران سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهور نام می برد. 

 
این گزارش در پایان به واکنش های تقابلی صورت گرفته در باب برند سازی از همسران رئیس جمهور در ایران اسلامی اشاره و موضع تند جریان اصیل انقلاب اسلامی را با عنوان مواضع محافل محافظه کارانه (חוגים שמרנים) در قبال پتانسیل و زمینه های بروز و ترویج برند بانوی اول (First Lady) را مورد بررسی قرار داده است. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد