سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

سربازی چون میثم تمار

ولایت سربازی چون میثم تمار می خواهد نه مختار که ...

ضرب و شتم دانشجوی سوال کننده از لاریجانی

خبرنامه دانشجویان ایران: شب گذشته طی مراسمی علی لاریجانی در مسجد زین العابدین قم به ایراد سخنرانی پرداخت.که با حاشیه های زیادی همراه بود. 

در ابتدای سخنرانی علی لاریجانی با بیان این نکته که حاضرین با آزادی کامل می توانند از ایشان سوال بکنند، سخنرانی خود را شروع کرد. در همان ابتدا دانشجویی ایستاد و خطاب به لاریجانی گفت: شما در فتنه سال گذشته مواضع درستی نگرفته اید.

تماس تبریک شما به یکی از کاندیدای شکست خورده انتخابات قبل از شمارش آراء با چه منطقی توجیه می شود. که علی لاریجانی در جواب گفت: من اینها را تکذیب می کنم و کسانی می خواهند اختلاف پراکنی کنند.

لاریجانی هنوز ادامه سخنرانی را انجام نداده بود که نفر دوم از ایشان سوال کرد:آقای لاریجانی انگیزه شما از اینکه نگذاشتید نامه رهبری در خصوص چگونگی تعیین رئیس بانک مرکزی، در مجمع تشخیص خوانده نشود چه بود؟

لاریجانی در جواب گفت اینها نشر اکاذیب است . من، دبیر مجمع و آقای ولایتی در مورد نظر آقا صحبت کردیم.

دانشجوی سوم با اعلام اینکه این جرف شما برای شنبه بعد از جلسه است که نامه آقا به مجمع رسیده بود.افزود، شما در اولین جلسه‌ی مجمع که به موضوع بانک مرکزی می پرداخت(سه شنبه هفته گذشته) که نامه به شما رسیده بود شما با خواندن نامه مخالفت کردید.

 در جواب علی لاریجانی پاسخی نداد و موضوع بحث را عوض کرد.

قابل ذکر است در حین مراسم؛ دانشجویی را که از لاریجانی سوال کرده بود از جلسه خارج کردند و  از طرف برگزار کنندگان مورد ضرب و شتم قرار دادند که آقای لاریجانی خود شاهد این صحنه بود. این مراسم از سوی مجمع هماهنگی جبهه پیروان امام و رهبری  ترتیب داده شده بود.

سفرهای قبل از انقلاب هاشمی به ایالت های مختلف آمریکا توسّط باجناق

هاشمی رفسنجانی؛ سهل انگاری در مبانی نظری ؛ دوگانگی در میدانهای عمل (فراز پایانی)
سفرهای قبل از انقلاب هاشمی به ایالت های مختلف آمریکا توسّط باجناق مقیم بلژیک و باج خواهی هماهنگ مهدی هاشمی با پدر! (فراز پایانی)
از سالهاى آخر دهه‌ى اول انقلاب به بعد، دشمنان انقلاب و جبهه‌ى دشمن با استفاده از کارشناسهاى ایرانى یک سیاستى را طراحى کردند - چون غیر کارشناسهاى ایرانى به این نکته توجه پیدا نمیکردند؛ کسانى که طرف مشورتشان قرار میگرفتند، ایرانى بودند - و آن سیاست این بود که از قم آنتى‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند.
مجموعه طرح بحث های پژوهشی رضا گلپور(فراز پایانی)

هاشمی رفسنجانی؛
سهل انگاری در مبانی نظری ؛ دوگانگی در میدانهای عمل 

طرح بحثی در بررسی روش شناسی مدیریّت نظام سلطه در 
به انحراف کشاندن نظری و سپس عملی دولتمردان جمهوری اسلامی
از راهبردهای ترسیمی ولایت فقیه

کلیدپرسش بحث : چرا و چگونه گروههای برآمده از استقلال طلبی و استکبارستیزی توده های عزّتمدار مردم کشورمان در عرصه ی اجرایی استدراجاً به چرخش 180 درجه ای مواضع دچار می شوند؟
 


همانطور که عرض شد در مطالعات و پیگیری های خود در رفتار شناسی مدل سیاسی "هاشمی رفسنجانی" به پرسش هایی بر خورده ام که بدلیل اهمیت و حساسیت پاسخ ها نخواستم به تحلیل یا استنتاج غیر مستقیم یا ذهنی (ولو با قرابت زیاد منطقی) بپردازم . اگر چه پرسشهای مشابه دیگری نیز جای طرح دارد اما در این مرحله به عنوان فراز پنجم و آخر این عنوان پژوهشی به طرح سه موضوع دیگر (با امید بیان پاسخ صاحب نظران جهت تنویر افکار عمومی و تصحیح مسیر روایات و مستندات غیر قابل انکار پژوهشگران تاریخ معاصر ) به این رفتارشناسی می پردازم : 

موضوع چهارم اینکه کدام روایت از ولایت "امام" پذیرفتنی تر است ؟ روایت خارج شده از فحوای پردازش بیانِ "هاشمی رفسنجانی" که "امام" در عرض و یا حتی مدیون او قرار میگیرد یا روایت آشکار عقل و تاریخ ؟!
 

{به نقل از مصاحبه ی "هاشمی رفسنجانی" با نشریه ی مدیریت ارتباطات 18/5/1389 :}
من خودم وقتی میخواستم کارم را در حوزه های اجتماعی در کنار درس خواندن شروع کنم، احساسم این بود که طلبه های آن زمان حوزه خیلی با واقعیتهای جامعه فاصله دارند، چون سیاسی نبودند، روزنامه و مجله نمی خواندند و در حوزه رادیو نبود. 
ادامه مطلب ...

مراسم غبارروبی از مزار شهداء

مراسم غبارروبی از مزار شهداء

زمان : پنج شنبه 89/11/14  ساعت 13

مکان حرکت : فلکه سوم دولت آباد

حوزه مقاومت بسیج 353 حضرت رسول (ص)

اگر پدرم رئیس‌جمهور شود قانون اساسی را برای کاهش قدرت رهبری تغییر

اظهارات‌ گستاخانه مهدی‌هاشمی ‌در سال84
اگر پدرم رئیس‌جمهور شود قانون اساسی را برای کاهش قدرت رهبری تغییر خواهد داد

مهدی هاشمی رفسنجانی که از شهریور ماه سال گذشته از کشور متواری است، سال 84 در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نهم در گفت‌وگویی اظهارات هتاکانه‌ای علیه نظام و رهبری مطرح کرده بود که نسخه‌ای از آن به‌تازگی در اختیار خبرنگار ما قرار گرفت.

بخش‌هایی از این مصاحبه هتاکانه در قالب گزارشی که باربارا اسلاوین خبرنگار معروف امریکایی روزنامه یوس ای تودی منتشر کرد. خبرنگار این روزنامه که پرتیتراژترین روزنامه امریکایی است، در گزارش خود تلاش کرده با استفاده از سوابق تاریخی و گفت‌وگو با برخی فعالان سیاسی متمایل به جریان تجدیدنظرطلب می‌کوشد نشان دهد که هاشمی تغییر کرده و در ضمن مواردی مانند اصلاح رابطه با امریکا و همچنین ایجاد یک جریان مؤثر در مقابل اصولگرایان و حتی تضعیف و تحدید اختیارات رهبری تنها از عهده او بر می‌آید.

ادامه مطلب ...

خانواده‌شهدا با "شعار مرگ‌بر منافق"کروبی را از بهشت‌زهرا اخراج‌کردن

ناکام ماندن سناریوی جشن تولد آقاسلطان؛
خانواده‌شهدا با "شعار مرگ‌بر منافق"کروبی را از بهشت‌زهرا اخراج‌کردند

مهدی کروبی که عصر امروز در بهشت زهرا(س) حاضر شده بود، در قطعه شهدای 72 تن با اعتراض شدید خانواده‌های شهدا و مردم حاضر در این مکان مواجه و مجبور به فرار شد.

کروبی پس از حضور بر سر قبر پدر خود در قطعه 21 بهشت زهرا(س) به قطعه شهدای 72 تن رفت که مردم و خانواده‌های شهدایی که در این مکان حضور داشتند، به سمت او آمده و با فریادهای اعتراض‌آمیز خود وی را مجبور به فرار کردند.

با سرداده شدن شعارهای "مرگ بر منافق" و "مزار شهدا جای منافقین نیست" از سوی مردم، جمعیت معترضان به کروبی بیشتر شد و محافظان کروبی به سرعت او را به سمت خودرویش هدایت کردند که برخی از معترضان به طرف خودرو لنگه کفش پرتاب کردند.

کروبی قصد داشت پس از قطعه 72 تن به بهانه سالروز تولد نداآقسلطان از کشته‌شدگان فتنه سال گذشته به سمت قبر او برود که تعدادی از معترضان با تعقیب کردن او، وی را از بهشت زهرا(س) اخراج کردند.

در محل قبر ندا آقاسلطان، خانواده وی حضور داشتند و به‌نظر می‌رسد کروبی بر اساس برنامه قبلی قصد داشته به این مکان برود، به‌طوری که خانواده آقاسلطان حتی تا ساعاتی پس از فرار کروبی از بهشت زهرا(س) در خودروی خود به حالت انتظار مانده بودند و محل را ترک نمی‌کردند.

مهدی کروبی کاندیدای شکست خورده انتخابات 88 با آرایی کمتر از آرای باطله از سران داخلی فتنه بود که به‌دلیل بیان اتهامات بی‌پایه علیه نظام مورد تنفر عمومی قرار گرفت و مدت‌ها بود که جرأت حضور در اماکن عمومی را نداشت. با این حال، حضور وی در بهشت زهرا(س) احتمالاً نوعی تست واکنش مردمی نیز بوده است.

نفرت عمومی قابل توجه از موسوی و کروبی به‌عنوان سران داخلی فتنه 88 به حدی است که با تدبیر مؤثر نظام، این افراد در زندان افکار عمومی به‌سر می‌برند.

افتضاح فرهنگی در قبله تهران

تساهل فرهنگی ادامه دارد...
افتضاح فرهنگی در قبله تهران + عکس
حضور افرادی که نام هنرمند را یدک می کشند در برنامه های فرهنگی و هنری ری در حالی است که این شهر مذهبی پتانسیل بالای برای حضور هنرمندان متعهد را دارد
"عماریون"- به گزارش ری آنلاین، بعد از افشاگری ری آنلاین درباره مجتمع فرهنگی ابوالفتوح رازی و نحوه مدیریت آن و تیم اداره کننده، امید آن بود که مدیران فرهنگی ری که مسئول این مجتمع بودند با اقدامی عاجل ضمن سامان دادن به مدیریت این مجتمع، نسبت به برخورد لازم با تیم قبلی اقدام کنند

اما امروز با گذشت نزدیک به سه هفته از موضوع، شنیده ها حاکیست تیم مدیریت قبلی همچنان در صحنه فرهنگ و هنر ری به عرض اندام مشغولند

در همین زمینه خبری منتشر شده است که به برگزاری دومین جشن تاتر ری توسط هیئت امنای انجمن فرهنگ و هنر ری در پایان امسال اشاره دارد

در مطلب قبلی گفته شد که این هیئت امنا وجاهت قانونی نداشته و حتی برخی از انجمن های تشکیل دهنده انجمن فرهنگ و هنر اصلا در مرکزی قانونی ثبت نشده اند. با این حال حمایت اداره ارشاد ری از این انجمن و هیئت امنایی که رییس آن در خارج از ری و در شمال تهران سکونت دارد باعث تعجب است

از سوی دیگر عدم التزام هیئت امنای مذکور به مبانی فرهنگ و هنر دینی و عدم پایبندی به شئونات اسلامی در دوره مدیریت در مجتمع ابوالفتوح لزوم برخورد با این مجموعه را ایجاب می کند

بنابراین از مدیران فرهنگی شهرستان ری که چهره هایی ارزشمند و انقلابی هستند انتظار می رود تا درباره این افراد تصمیمات لازم را اتخاذ کنند، نه اینکه با بیرون کردن آنها از مجتمع ابوالفتوح عرصه دیگری را در اختیار آنها قرار دهند تا تحت نام هنر دینی و مذهبی به ادامه فعالیتهای خود بپردازند

در همین باره تصاویری از نحوه برگزاری و اداره کلاسهای این مجتمع در دست است که برای روشن شدن میزان پایبندی آنها به شئونات اسلامی و اخلاقی و چگونگی گسترش هنر دینی از دید ایشان به مرور به اطلاع عموم خواهد رسید

تصاویری که در زیر می آید مربوط به کلاس طراحی است که در این مجتمع برگزار شده است و ظاهرا هنوز هم ادامه دارد! 

با پوزش از بینندگان به خاطر انتشار این تصاویر امیدوار است تا شاید بدین وسیله شاهد اقدامات موثرتر مدیران ری در برخورد با بی مبالاتی های فرهنگی در قبله تهران باشیم.





پاتوق جدید فتنه گران کشف شد

جلسات مخفیانه در دماوند،شمال و کیش
پاتوق جدید فتنه گران کشف شد
برخی از اعضای دو تشکل منحله سازمان مجاهدین انقلاب و مشارکت جلسات متعددی را در مناطق مختلفی برگزار می کنند.
"عماریون"- برخی از اعضای دو تشکل منحله سازمان مجاهدین انقلاب و مشارکت جلسات متعددی را در مناطق مختلفی برگزار می کنند.
اعضای این دو تشکل منحله که بنا بر توصیه های اخیر مصطفی تاج زاده فعال شده اند،اخیرا جلسات منظم و پنهانی را در دماوند برگزارمی کنند.
گفتنی است تاج زاده چندی پیش از طریق همسرخود خواستار فعال شدن دو تشکل منحله مجاهدین و انقلاب به طور پنهانی و غیر مستقیم به منظور حفظ روحیه اعضای خود و نیز کلید زدن فعالیت های انتخاباتی برای مجلس نهم شده بود.
درهمین حال رسیده حکایت از آن دارد که اعضای این دو تشکل منحله در ماه در 2 یا 3 نوبت به منزل یکی از نمایندگان اصلاح طلبان در مجلس ششم رفته و در آن جا به همنشینی و بررسی وضعیت سیاسی کشورمی پردازند.
همچنین نمونه این جلسات در ویلایی در شمال کشور و در منطقه کیش هم به بهانه های مختلف تشکیل می شود.